Voorwedstrijden district bandstoten klein 2e klasse, poule VW C
district Noord-West Nederland
Toernooi
Bandstoten klein 2e klasse, senioren, 2024 / 2025, avond
Organisatie
District Noord-West Nederland
Vereniging
M.B.S.O.V. - 13471
Wedstrijd leider
Er is geen wedstrijdleider bekend voor deze vereniging bij de KNBB ledenadministratie.
Speeldagen
Di. 17-12-2024 |
Aanvang 19:00 |
Di. 07-01-2025 |
Aanvang 19:00 |
Wo. 08-01-2025 |
Aanvang 19:00 |
Klasse grenzen
Van 1,200 tot 1,700
Promotie
20% boven bovengrens → 2,040
Speel schema
Voorwedstrijd schema's, 6 partijen
Pos. |
Speler |
Vereniging |
Part. |
MP |
Car. |
Brtn. |
Moy. |
HS |
Opmerkingen |
1 |
Mart Hoogschagen |
Tot Ons Genoegen |
6 |
10 |
235 |
131 |
1,793 |
8 |
|
2 |
Richard Kers |
Wieringerwaarder Biljartclub |
6 |
8 |
210 |
141 |
1,489 |
12 |
|
3 |
Piet Kost |
Sport Door Spel |
6 |
8 |
204 |
144 |
1,416 |
9 |
|
4 |
Aad Noordover |
Turnlust |
6 |
6 |
198 |
162 |
1,222 |
12 |
|
5 |
Cees Slagwater |
Sport Door Spel |
6 |
4 |
190 |
180 |
1,055 |
9 |
|
6 |
Erwin Hoeppe |
M.B.S.O.V. |
6 |
0 |
157 |
144 |
1,090 |
13 |
|
() |
Erwin Hoeppe |
0 |
— |
2 |
Mart Hoogschagen |
() |
Richard Kers |
0 |
— |
2 |
Piet Kost |
() |
Aad Noordover |
0 |
— |
2 |
Cees Slagwater |
() |
Erwin Hoeppe |
0 |
— |
2 |
Richard Kers |
() |
Mart Hoogschagen |
0 |
— |
2 |
Aad Noordover |
() |
Piet Kost |
2 |
— |
0 |
Cees Slagwater |
() |
Erwin Hoeppe |
0 |
— |
2 |
Cees Slagwater |
() |
Piet Kost |
2 |
— |
0 |
Aad Noordover |
() |
Mart Hoogschagen |
2 |
— |
0 |
Richard Kers |
() |
Erwin Hoeppe |
0 |
— |
2 |
Aad Noordover |
() |
Richard Kers |
2 |
— |
0 |
Cees Slagwater |
() |
Mart Hoogschagen |
2 |
— |
0 |
Piet Kost |
() |
Richard Kers |
2 |
— |
0 |
Aad Noordover |
() |
Erwin Hoeppe |
0 |
— |
2 |
Piet Kost |
() |
Mart Hoogschagen |
2 |
— |
0 |
Cees Slagwater |
() |
Richard Kers |
2 |
— |
0 |
Piet Kost |
() |
Aad Noordover |
2 |
— |
0 |
Cees Slagwater |
() |
Erwin Hoeppe |
0 |
— |
2 |
Mart Hoogschagen |
Erwin Hoeppe |
— |
Mart Hoogschagen |
0 |
MP |
2 |
24 |
car. |
40 |
19 |
brtn. |
19 |
1.263 |
moy. |
2.105 |
13 |
HS |
4 |
Richard Kers |
— |
Piet Kost |
0 |
MP |
2 |
32 |
car. |
40 |
29 |
brtn. |
29 |
1.103 |
moy. |
1.379 |
6 |
HS |
6 |
Aad Noordover |
— |
Cees Slagwater |
0 |
MP |
2 |
31 |
car. |
40 |
36 |
brtn. |
36 |
0.861 |
moy. |
1.111 |
5 |
HS |
9 |
Erwin Hoeppe |
— |
Richard Kers |
0 |
MP |
2 |
28 |
car. |
40 |
27 |
brtn. |
27 |
1.037 |
moy. |
1.481 |
5 |
HS |
6 |
Mart Hoogschagen |
— |
Aad Noordover |
0 |
MP |
2 |
35 |
car. |
40 |
23 |
brtn. |
23 |
1.521 |
moy. |
1.739 |
8 |
HS |
6 |
Piet Kost |
— |
Cees Slagwater |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
25 |
28 |
brtn. |
28 |
1.428 |
moy. |
0.892 |
7 |
HS |
5 |
Erwin Hoeppe |
— |
Cees Slagwater |
0 |
MP |
2 |
31 |
car. |
40 |
38 |
brtn. |
38 |
0.815 |
moy. |
1.052 |
3 |
HS |
7 |
Piet Kost |
— |
Aad Noordover |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
33 |
34 |
brtn. |
34 |
1.176 |
moy. |
0.970 |
5 |
HS |
5 |
Mart Hoogschagen |
— |
Richard Kers |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
18 |
22 |
brtn. |
22 |
1.818 |
moy. |
0.818 |
7 |
HS |
4 |
Erwin Hoeppe |
— |
Aad Noordover |
0 |
MP |
2 |
26 |
car. |
40 |
21 |
brtn. |
21 |
1.238 |
moy. |
1.904 |
7 |
HS |
12 |
Richard Kers |
— |
Cees Slagwater |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
33 |
23 |
brtn. |
23 |
1.739 |
moy. |
1.434 |
6 |
HS |
4 |
Mart Hoogschagen |
— |
Piet Kost |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
24 |
17 |
brtn. |
17 |
2.352 |
moy. |
1.411 |
7 |
HS |
5 |
Richard Kers |
— |
Aad Noordover |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
14 |
24 |
brtn. |
24 |
1.666 |
moy. |
0.583 |
6 |
HS |
3 |
Erwin Hoeppe |
— |
Piet Kost |
0 |
MP |
2 |
22 |
car. |
40 |
20 |
brtn. |
20 |
1.100 |
moy. |
2.000 |
3 |
HS |
9 |
Mart Hoogschagen |
— |
Cees Slagwater |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
38 |
31 |
brtn. |
31 |
1.290 |
moy. |
1.225 |
6 |
HS |
7 |
Richard Kers |
— |
Piet Kost |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
20 |
16 |
brtn. |
16 |
2.500 |
moy. |
1.250 |
12 |
HS |
5 |
Aad Noordover |
— |
Cees Slagwater |
2 |
MP |
0 |
40 |
car. |
14 |
24 |
brtn. |
24 |
1.666 |
moy. |
0.583 |
5 |
HS |
5 |
Erwin Hoeppe |
— |
Mart Hoogschagen |
0 |
MP |
2 |
26 |
car. |
40 |
19 |
brtn. |
19 |
1.368 |
moy. |
2.105 |
10 |
HS |
8 |